سرخط خبرهاسیاسی

بغداد: به پیگیری پرونده ترور «هشام الهاشمی» ادامه خواهیم داد

رئیس واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق تاکید کرد که هر قدر به طول بیانجامد، پیگیری پرونده ترور هشام الهاشمی انجام خواهد شد.

میدل ایست نیوز: واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز سه شنبه جزئیات پرونده ترور «هشام الهاشمی»، پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی عراق را پس از گذشت یک سال از این جنایت اعلام کرد.

«سعد معن»، رئیس واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در گفت وگویی به پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: پس از گذشت یک سال تاکید می کنیم که هر قدر به طول بیانجامد به پیگیری پرونده ترور الهاشمی ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در طول این یک سال از گذشت شهادت الهاشمی، با تمام جزئیات و با دقت به پیگیری این پرونده و بررسی اموری که امکان رسیدن به قاتلان او وجود دارد، اقدام کردیم.

رئیس واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق ادامه داد: هرگز درمورد این پرونده مسامحه نخواهیم کرد و به شناسایی قاتلان ادامه خواهیم داد؛ جزئیات در دسترس است و تلاش ها از سوی نیروهای امنیتی ادامه دارد و در نهایت به گناهکاران خواهیم رسید.

گفتنی است امروز و با گذشت یک سال از ترور هشام الهاشمی، شماری از فعالان مدنی در عراق برای یادبود شهادت هشام الهاشمی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار بغداد الیوم، شماری از فعالان و شخصیت های امنیتی از جمله سعد معن، مدیر روابط عمومی و رسانه وزارت کشور شرکت داشتند.

هشام الهاشمی یک سال گذشته در نزدیکی منزلش در منطقه زیونه در شرق بغداد توسط افراد مسلح ترور شد.

همچنین بخوانید

یک سال از قتل «هشام الهاشمی» گذشت اما برای دستگیری قاتلان او اراده ای نیست

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا