سرخط خبرهاسیاسی

دستور الکاظمی برای تعقیب عاملان حمله به دفتر نائب رئیس پارلمان عراق

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق ضمن محکوم کردن حمله اخیر به دفتر «شاخوان عبدالله» نائب رئیس دوم پارلمان این کشور، دستور تعقیب عاملان این حمله را صادر کرد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با «شاخوان عبدالله» نائب رئیس دوم پارلمان این کشور ضمن محکوم کردن حمله اخیر به دفتر وی در استان کرکوک اعلام کرد که به دستگاه‌های امنیتی و نهادهای مرتبط، دستور تعقیب عاملان این جنایت و جلوگیری از وقوع مجدد این اعمال تروریستی و تقویت امنیت در استان کرکوک را داده است.

نخست وزیر عراق همچنین بر حمایت مجدد خود از پنجمین دوره پارلمان و نهاد قانونگذاری در این کشور تاکید کرد.

«شاخوان عبدالله» نایب رئیس دوم پارلمان عراق هم با قدردانی از تماس تلفنی نخست وزیر این کشور و تلاش مستقیم وی برای پیگیری پرونده امنیتی و محکومیت اقدامات تروریستی، خاطرنشان کرد که آنچه در حمله تروریستی به دفتر ما در کرکوک رخ داد فقط عزم و اراده ما را برای انجام وظایف ملی خود افزایش می‌دهد و ما به کار خود در پارلمان برای خدمت به مردم ادامه خواهیم داد.

با افزایش موارد حمله به دفاتر احزاب، روز سه‌شنبه فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در جلسه فوق‌العاده شورای وزارتی امنیت ملی عراق دستورالعمل تازه‌ای صادر کرد که شامل ممنوعیت تردد موتور سیکلت با بیش از یک سرنشین می‌شود.

در تازه‌ترین مورد، دفتر «شاخوان عبدالله»، نایب رئیس مجلس عراق، در کرکوک هدف پرتاب نارنجک قرار گرفت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق (واع)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا