سیاسی

نخست‌وزیر فلسطین: جنایات اخیر انعکاس دهنده اعتقاد رهبران اسرائیل به قتل و ارعاب است

نخست‌وزیر فلسطین جنایات اخیر اسرائیل در جنین و بیت‌لحم را انعکاس دهنده اعتقاد رهبران نظامی اسرائیل به قتل و ارعاب است.

میدل ایست نیوز: «محمد اشتیه»، نخست‌وزیر فلسطین نسبت به عواقب جنایات اسرائیل در جنین و بیت‌لحم هشدار داد و آن را فصل جدیدی از جنایات اسرائیل دانست.

اشتیه با تاکید بر اینکه اسرائیل مسئول تمامی پیامدهای اقدامات هولناک علیه شهروندان فلسطینی است، خاطرنشان کرد که جنایات اسرائیل در جنین و بیت‌لحم انعکاس دهنده اعتقاد رهبران نظامی اسرائیل، نظامیان و شهرک‌نشینان به قتل و ارعاب است.

وی افزود که در این جنایات، شهرک‎نشینان با اجازه و دستور مستقیم نخست‌وزیر اسرائیل اقدام به استفاده از سلاح برای به قتل رساندن شهروندان فلسطینی می‌کنند.

اشتیه این اقدامات را بسیار خطرناک توصیف کرد و خواستار دخالت فوری جامعه جهانی برای متوقف کردن ماشین کشتار نظامیان اسرائیل و شهرک‌نشینان شد.

نخست وزیر فلسطین با بیان اینکه سازمان‌های حقوقی در گزارش‌های اخیر خود، اقدامات اسرائیل را مصداق جنایت جنگی و پاکسازی نژادی خواندند، از سازمان‌های حقوقی در سطح جهان خواست تا جنایات اخیر اسرائیل را محکوم کنند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز پنجشنبه اعلام کرد که یک نوجوان 17 ساله و یک جوان 23 ساله در پی شلیک نظامیان ارتش اسرائیل در اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری، به شهادت رسیدند.

منابع خبری همچنین از زخمی شدن 15 فلسطینی دیگر در درگیری‌های امروز در اردوگاه جنین خبر دادند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا