سیاسی

ایران از بازداشت شبکه‌ای متعلق به موساد اسرائیل خبر داد

وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد که شبکه‌ای از عوامل سازمان موساد اسرائیل توسط نیروهای این وزارتخانه شناسایی و تمامی عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

میدل ایست نیوز: وزارت اطلاعات ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که برای انجام عملیات تروریستی به ایران اعزام شده بودند، پیش از هر اقدام خرابکارانه‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و همه عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

در این اطلاعیه آمده است که اعضای این شبکه که از طریق یکی از کشورهای همسایه ایران با عوامل سازمان موساد در ارتباط بوده و از اقلیم کردستان عراق وارد ایران شده بودند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات عملیاتی و ارتباطی و قوی‌ترین مواد انفجاری، قصد انجام اقدامات خرابکارانه و عملیات تروریستی بی‌سابقه‌ای در برخی نقاط حساس و اهداف از پیش تعیین شده را داشتند که با عملیات چند مرحله‌ای و پیش‌دستانه‌ نیروهای ایرانی همه آنها دستگیر شدند و تسلیحات، مواد انفجاری، تجهیزات فنی و ارتباطی آنها نیز به طور کامل کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه می افزاید که با توجه به ادامه‌دار بودن تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی پیرامون هرگونه ارتباط داخلی و خارجی با این تیم تروریستی، اطلاعات تکمیلی متعاقباً ارائه خواهد شد.

منبع
خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا