سیاسی

کشته شدن 6 تروریست در حمله هوایی به پناهگاه های داعش در صلاح الدین

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از هلاکت 6 تروریست داعشی از جمله یکی از سرکردگان آنها در صلاح الدین خبر داد.

میدل ایست نیوز: دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز شنبه جزئیات حمله هوایی به پناهگاه های داعش در نزدیکی رشته کوه حمرین را فاش کرد.

به گزارش دجله، دستگاه مبارزه با تروریسم در بیانیه ای اعلام کرد که به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح هراق و با مشارکت سازمان اطلاعات و تحقیقات وزارت کشور و نیروی هوایی عراق، دستگاه مبارزه با تروریسم پناهگاه های تروریستی در نزدیکی رشته کوه حمرین پس از بررسی اطلاعاتی و رصد دقیق را هدف قرار داد.

بیانیه مذکور افزود: در این حملات 6 تن از عناصر گروه تکفیری داعش از جمله ابومریم القحطانی، مسئول امور اداری در صلاح الدین که ناظر عملیات ترور و ربایش شهروندان و نیروهای امنیتی در مناطق اطراف رشته کوه حمرین به هلاکت رسیدند.

پیش از این نیز واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز شنبه اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی عراق پناهگاه های داعش در رشته کوه حمرین در استان صلاح الدین را هدف حمله قرار دادند.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می دهند.

گفتنی است عناصر باقی مانده ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و… فعالیت دارند.

منبع
دجله

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا