خبر اولسیاسی

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان آمار تلفات حمله روز گذشته سپاه ایران را اعلام کرد

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای آمار تلفات حمله سپاه ایران به مقرهای احزاب کرد در اقلیم کردستان را اعلام کرد: این حمله منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن 8 نفر دیگر شده است.

میدل ایست نیوز: دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق امروز در بیانیه ای آمار تلفات حمله سپاه ایران به مقرهای احزاب کرد در اقلیم کردستان را اعلام کرد.

به گزارش بغداد الیوم، در این بیانیه آمده است که بنابر اطلاعات دستگاه مبارزه با تروریسم، حمله سپاه پاسداران ایران در ساعت 8:50 صبح با موشک و پهپادهای بمب گذاری شده، انجام شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که این حمله منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن 8 نفر دیگر شده است.

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان اعلام کرد که مقر حزب دموکرات کردستان ایران در شهر کویسنجق در استان اربیل و حزب کومله در نزدیکی روستای زرگویز در استان سلیمانیه هدف قرار گرفته است.

در بیانیه مذکور به استفاده از حدود ده موشک و پهپاد اشاره شده است که 5 موشک به مقر حزب دموکرات کردستان ایران در شهر کویسنجق در استان اربیل اصابت کرده و دو کشته و 8 زخمی برجا گذاشته است.

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان بیان کرد که همزمان 5 پهپاد بمب گذاری شده به مقر حزب کومله در سلیمانیه اصابت کرده که این حمله هیچ خسارتی در پی نداشت.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا