اجتماعی

توضیح هیئت دولت عراق درباره جزئیات اعطای زمین به بازیکنان تیم ملی عراق

دبیرخانه هیئت دولت عراق جزئیات 6 مصوبه از جمله اعطای مالکیت زمین به بازیکنان تیم ملی عراق را توضیح داد.

میدل ایست نیوز: دبیرخانه هیئت دولت عراق جزئیات 6 مصوبه از جمله اعطای مالکیت زمین به بازیکنان تیم ملی عراق را توضیح داد.

«حیدر مجید»، سخنگوی دبیرخانه هیئت دولت عراق، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی عراق (واع) اظهار داشت: «هیئت دولت در هفتمین جلسه خود که سه شنبه هفته گذشته (14 فوریه) برگزار شد، تصویب کرد که بازیکنان تیم ملی عراق، اعضای کادر فنی، کارکنان اداری، رئیس، معاون و اعضای فدراسیون فوتبال عراق و همچنین داوران این کشور به مناسبت دستاورد فوتبالی بزرگ و قهرمانی در مسابقات جام ملت های خلیج که در بصره برگزار شد، قطعه زمینی به مساحت 200 متر مربع در بغداد دریافت کنند.

مجید افزود که علاوه بر این، محمد شیاع السودانی در این جلسه موارد زیر را به وزارت خانه ها و نهادهای غیر مرتبط به وزارت و استان های گوناگون ابلاغ کرد:

1 – تاکید بر اجرای دستور نخست وزیر در رابطه با ارائه گزارش ماهانه مبارزه با فسادهای کنونی و تاکید بر اینکه یکی از ملاک های ارزیابی وزیر بر اساس اقداماتی باشد که برای مبارزه با فساد اتخاذ می کند.

2 – تاکید بر اجرای مصوبه شورای وزیران در ارتباط با استفاده از دستگاه های فروش و پرداخت الکترونیکی که از تاریخ اول ژوئن آینده آغاز به کار خواهد کرد.

3 – تاکید بر اجرای مصوبه شورای وزیران حول محور شهرک های مسکونی ایزدیان واقع در منطقه سنجار از طریق ارائه توصیه نامه ها به کمیته مکلف به وضع ضوابط تعیین مشمولان و افزودن یک نماینده دولتی از اقلیم کردستان به کمیته متشکل در دفتر نخست وزیری.

4 – تاکید بر مجازات افراد اهمالکار در اجرای مصوبات و دستورالعمل های مربوط به بررسی نوسانات قیمت تبدیل دلار و مخالفت با دستورات صادره در این راستا.

5 – تاکید بر عملکرد تمام وزارتخانه ها و نهادهای دولتی در اتخاذ گام های جدی به منظور عبور از تشریفات و همچنین تاکید بر ساده سازی اقدامات و فعالیت های شهروندان و بخش خصوصی.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا