سیاسی

عربستان: حملات ایران به کویت تلاش‌ها برای بازگرداندن امنیت و ثبات را تضعیف می‌کند

دولت عربستان حملات ایران به کویت را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت که این حملات تلاش‌های بین‌المللی با هدف بازگرداندن امنیت و ثبات در منطقه را تضعیف می‌کند.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای حملات مکرر ایران به کویت را به شدت محکوم کرد.

این وزارتخانه در ادامه بر مخالفت قاطع خود با این «تجاوزات» که حاکمیت کویت را تضعیف می‌کند تاکید کرد و آن را نقض آشکار حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل دانست.

وزارت خارجه عربستان در ادامه اظهار داشت که این حملات تلاش‌های بین‌المللی با هدف بازگرداندن امنیت و ثبات در منطقه را تضعیف می‌کند.

روابط عمومی سپاه پاسداران ایران صبح امروز دوشنبه اعلام کرد: به دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز امریکا به یک دکل مخابراتی در جزیره سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه این کشور پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش بینی شده منهدم گردید.

منبع
وزارت خارجه عربستان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا