سیاسی

ائتلاف سائرون: بر سر وزارتخانه های دفاع و کشور با ائتلاف بنا به توافق رسیدیم

نماینده ائتلاف سائرون تصریح کرد که اطلاعات تقریبا قطعی دال بر دستیابی دو ائتلاف بنا و اصلاح و سازندگی به توافقی درباره حل و فصل دو وزارتخانه دفاع و کشور در دست است.

میدل ایست نیوز:«عباس علیوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سائرون اعلام کرد که در جلسه آتی پارلمان در روز سه شنبه، پس از توافق شکل گرفته میان دو ائتلاف بنا و اصلاح و سازندگی، شاهد حل و فصل بگومگوها بر سر دو وزارتخانه دفاع و کشور خواهیم بود.

وی در عین حال اظهار داشت: طی دیداری که پیش از جلسه آتی پارلمان میان نماینده ائتلاف بنا و اصلاح و سازندگی و شخص نخست وزیر برگزار خواهد شد، این موضوع به اطلاع عبدالمهدی خواهد رساند.

علیوی در گفت و گو با پایگاه خبری المعلومه، تصریح کرد که اطلاعات تقریبا قطعی دال بر دستیابی دو ائتلاف بنا و اصلاح و سازندگی به توافقی درباره حل و فصل دو وزارتخانه دفاع و کشور در دست است و در جلسه روز سه شنبه پارلمان مساله این دو وزارتخانه امنیتی حل و فصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دو ائتلاف با ارسال فرستادگانی، توافق حاصل شده میان خود را به اطلاع عبدالمهدی خواهند رساند، افزود: دیدار فرستادگان دو ائتلاف مذکور با عبدالمهدی پیش از برگزاری رای گیری در روز سه شنبه هفته آتی خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا