سرخط خبرهاسیاسی

نماینده فراکسیون صادقون: دولت دو گزینه بیشتر ندارد: اخراج آمریکایی ها یا اعلام جنگ علیه آنها

«حسن سالم»، نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق امروز شنبه بیان کرد که بیانیه های محکومیت در خصوص حمله آمریکا سلاح ضعیفی است.

میدل ایست نیوز: «حسن سالم»، نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق امروز شنبه بیان کرد که بیانیه های محکومیت در خصوص حمله آمریکا سلاح ضعیفی است.

وی در گفتگویی با پایگاه خبری «المعلومه»، گفت: «بیانیه های محکومیت در خصوص حمله آمریکا، سلاح ضعیفی است و دولت دو گزینه بیشتر ندارد؛ اینکه نیروهای آمریکایی را اخراج کند و یا علیه آنها اعلام جنگ کند.»

وی در ادامه افزود که وزارت امور خارجه عراق باید شکایتی را برای محکوم کردن این حمله به شورای امنیت و سازمان ملل متحد تحویل دهد و جلسه ای فوری برای محکوم کردن حمله آمریکایی-بریتانیایی به نیروهای امنیتی و حشد الشعبی و فرودگاه در حال احداث کربلاء تشکیل دهد.

سالم نسبت به سکوت در برابر این جنایت هشدار داد و تصریح کرد که سکوت در برابر این جنایت منجر خواهد شد تا آمریکا به تکبر و حماقت خود ادامه دهد و جنایت های دیگر در حق ملت عراق مرتکب شود.

پیشتر در بامداد جمعه، جنگنده های آمریکایی، مواضع امنیتی و تاسیسات شهری و فرودگاه در حال احداث کربلاء را هدف حمله موشکی قرار دادند.

منبع
المعلومه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا