سرخط خبرهاسیاسی

ابراز همدردی ایران با دولت و مردم عراق در پی حادثه دلخراش آتش سوزی در بیمارستان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن ابراز همدردی با دولت، مردم و خانواده قربانیان حادثه آتش سوزی در بیمارستانی در ذی قار، آمادگی ایران برای کمک به عراق را اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: «سعید خطیب زاده»، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی حادثه دلخراش آتش سوزی در بیمارستان الحسین ناصریه، با دولت و مردم عراق بویژه خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن اعلام مراتب تسلیت دولت و ملت ایران به دولت و مردم عراق خصوصا خانواده قربانیان، برای درگذشتگان این حادثه تلخ رحمت و غفران الهی و برای مجروحین آن سلامتی مسئلت کرد.

خطیب زاده آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هرگونه مساعدت درمانی و پزشکی از سوی ایران در این زمینه را نیز اعلام کرد.

پیش از این نیز «ایرج مسجدی»، سفیر ایران در بغداد، در تماس با مقامات وزارت بهداشت عراق با ابراز تأسف شدید از وقوع حادثه آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (ع) شهر ناصریه در استان ذی‌قار عراق از اعلام آمادگی ایران برای کمک به حادثه دیدگان این آتش سوزی خبر داد.

در ساعات آغازین امروز (سه‌شنبه 13 ژوئیه) در آتش‌سوزی در یک مرکز قرنطینه بیماران مبتلا به کووید ـ 19 در بیمارستان آموزشی امام حسین(ع) در مرکز ناصریه بیش از 60 تن جان خود را از دست دادند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا