اقتصادیسرخط خبرها

افزایش حدود 95 میلیارد دیناری درآمدهای گذرگاه‌های مرزی عراق در نیمه نخست سال جاری

درآمدهای گذرگاه های مرزی عراق در نیمه نخست سال جاری با وجود انتشار ویروس کرونا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش 95 میلیارد دیناری بوده است.

میدل ایست نیوز: سازمان گذرگاه های مرزی عراق از افزایش حدود 95 میلیارد دیناری درآمدهای این سازمان در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

«عمر الوائلی»، رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق به خبرگزاری رسمی عراق گفت: درآمدهای این سازمان در سال 2019 از مالیات، گمرک و سپرده ها به یک تریلیون و 122 میلیارد دینار رسید.

وی افزود: درآمد سال 2020 با وجود انتشار ویروس کرونا در جهان و عراق و فلج شدن حرکت تجاری، شاهد افزایش 71 میلیارد دیناریی بود و به یک تریلیون و 194 میلیارد دینار رسید.

الوائلی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری نیز درآمد گذرگاه های مرزی بیش از 600 میلیارد دینار بوده، تصریح کرد که در مقایسه با نیمه نخست سال 2020، درآمدهای گذرگاه های مرزی در نیمه نخست 2021 شاهد افزایش 95 میلیارد دیناری بوده است.

وی در پایان این اعداد را با وجود انتشار ویروس کرونا خوب و شاخص مهمی در پیشرفت عملکرد سازمان گذرگاه های مرزی و اداره های عامل در آن توصیف کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا