خبر اولسیاسی

دستگیری 6 افسر سوریه‌ای به اتهام ارائه اطلاعات افسر شهید ایرانی به طرف خارجی

منابع سوریه ای از بازداشت 6 افسر نظامی به اتهام همکاری با کشورهای خارجی مخالف سوریه توسط دستگاه اطلاعات ارتش سوریه خبر دادند.

میدل ایست نیوز: منابع سوریه ای از بازداشت 6 افسر نظامی به اتهام همکاری با کشورهای خارجی مخالف سوریه توسط دستگاه اطلاعات ارتش سوریه خبر دادند.

به گزارش «القدس العربی»، پایگاه سوریه‌ای «صوت العاصمه» ضمن اعلام این خبر تأکید کرده که بازداشت این افراد پس از شنود تماس‌های این افسران با یک شبکه اطلاعاتی وابسته به کشورهای خارجی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، افسران بازداشت‌شده متهم به فاش کردن اطلاعات مربوط به تحرکات «داود جعفری»، افسر هوافضای سپاه ایران، هستند که تهران در اواخر نوامبر از شهادت وی در نزدیکی دمشق خبر داده و اسرائیل را در این باره متهم کرده بود.

در 23 نوامبر گذشته، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت «سرهنگ پاسدار داوود جعفری از افسران ارشد و پاکباخته نیروی هوافضای سپاه توسط ایادی رژیم صهیونیستی با بمب کنار جاده ای در حوالی دمشق سوریه» در صبح سه‌شنبه خبر داد.

در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه بی تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد، آمده است: با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مومن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضای سپاه و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی؛ آیین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالیقدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

منبع
القدس العربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا