سرخط خبرهاسیاسی

وزارت خارجه امارات از نشست فرماندهان مرزبانی این کشور و ایران ابراز خرسندی کرد

منبعی در وزارت امور خارجه امارات نسبت به نتایج ششمین نشست مشترک میان نیروی مرزبانی و گارد ساحلی امارات و ایران که دیروز در تهران برگزار شد، ابراز خرسندی کرد.

میدل ایست نیوز: منبعی در وزارت امور خارجه امارات نسبت به نتایج ششمین نشست مشترک میان نیروی مرزبانی و گارد ساحلی امارات و ایران که دیروز در تهران برگزار شد، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش شبکه روسیا الیوم، «سعاد الزعابی»، مدیر اداره همکاری امنیتی بین‌المللی وزارت امور خارجه امارات تصریح کرد: «نشست تهران در تکمیل دیدارهای گذشته کمیته مشترک دو کشور برگزار شد، در این نشست به بررسی مسائلی از قبیل تخلف صیادان در مرزهای دریایی، حل و فصل پرونده صیادان متخلف در زمینه قوانین صیادی و مبارزه با قاچاق پرداخته شد که نشان‌دهنده اهتمام امارات به شهرندان خود از جمله صیادان است.»

الزعابی در پایان نسبت به نتایج نشست مذکور که بنا به دستورکار آن، تنها به بررسی مسائل مربوط به صیادان پرداخته است، اظهار خرسندی کرد و بر اهمیت این نشست‌ها در سایه نیازها به عملیات‌های دریایی در مرزهای دو کشور تاکید کرد.

فرماندهان مرزبانی ایران و امارات دیروز در نشستی مشترک بر تقویت روابط دیپلماتیک و تأمین امنیت خلیج و دریای عمان تأکید کردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا