سیاسی

اردن خواستار اقدام فوری برای کمک‌رسانی به غزه شد

وزیر امور خارجه اردن خواستار وادار کردن رژیم صهیونیستی به رفع موانع اعمال شده برای رساندن کمک های بشردوستانه به غزه و پایان دادن به تجاوزات به این منطقه شد.

میدل ایست نیوز: ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن خواستار وادار کردن رژیم صهیونیستی به رفع موانع اعمال شده بر رساندن کمک های بشردوستانه و پایان دادن به تجاوزات به نوار غزه شد.

به گزارش «آناتولی» الصفدی در شبکه اجتماعی X نوشت سازمان طبقه بندی جامع امنیت غذایی در گزارش جدید خود نسبت به قحطی قریب الوقوع در غزه هشدار می دهد که این قحطی جهان را خجالت زده خواهد کرد.

وی افزود: باید اقدامات فوری برای واردار کردن رژیم صهیونیستی در راستای پایان دادن به تجاوزات و برداشتن تمامی موانع اعمال شده در حوزه توزیع کمک های بشردوستانه انجام شود.

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی فراتر از این پیش رفته است و جهان برای متوقف کردن آن اقدامات بیشتری انجام نمی دهد.

الصفدی عنوان کرد که چاره ای جز باز کردن تمامی راه های زمینی برای مقابله با فاجعه انسانی که رژیم صهیونیستی آن را به وجود آورده است، نیست.

وی خاطرنشان کرد که تنها با پایان تجاوزات می توان کمک های بشردوستانه را به مردم نوار غزه رساند. رژیم اشغالگر از گرسنگی به عنوان یک سلاح استفاده می کند و این یک جنایت جنگی وحشتناک دیگر است.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا